Wij willen dat onze service goed is en daarom hechten wij veel waarde aan jouw mening en ervaring. Al onze producten worden met uiterste zorg van kwekers, producenten en bezorgers behandeld. Ondanks training, instructies en ervaring van onze medewerkers, kan het voorkomen dat er soms een menselijke fout wordt gemaakt die niet wordt opgemerkt tijdens het proces.
Wanneer je een klacht hebt na de levering, vernemen wij dat graag zo snel mogelijk zodat we dit snel kunnen verhelpen.
Onze klachtenprocedure is als volgt. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Tuincentrum.nl. De ingediende klachten worden binnen een termijn van maximaal 7 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Tuincentrum.nl binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bevestiging van ontvangst en een indicatie van het tijdstip waarop de consument een inhoudelijk antwoord kan verwachten.
Heb je een klacht of wens je andere ondersteuning met technische aard, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected]